11.30.2009

DIARI AZAM 03-Kembali semula ke Pusat Perubatan Universiti Malaya Kali yang Ke-3

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah yang masih memberikan kekuatan kepada saya untuk menulis semula memandangkan kesibukan kerja harian yang terlalu banyak. Tidak keterlewatan saya mengucapkan Kullu 'am waantum bikhair..Selamat hari raya Aidiladha kepada pengunjung blog ini, muslimin dan muslimat yang di rahmati Allah.

Hari ni saya dan isteri kembali semula ke Hospital Perubatan Universiti Malaya membawa anak yang sulung Muhammad Azam berjumpa Dr Pakar. Masih terasa keletihan, saya isteri dan anak baru sampai di KLIA 3.00 PM  tadi, sebelum menaiki flight ke KL rasanya macam tidak sempat turut serta bersama-sama dengan isteri dan anak kerana saat-saat akhir tiket saya yang ditempah belum confirm. Alhamdulillah, dengan keizinan Allah ta'ala dapat juga saya bersama-sama dengan isteri & anak dalam satu kapal dan sampai juga di KLIA alhamdullilah.

Dalam tahun ini sahaja sudah masuk kali yang ke-3 saya dan isteri membawa Azam berjumpa pakar di PPUM. Disamping tugas yang banyak, perhatian dalam menjaga kesihatan & perkembangan Azam kena diambil perhatian lebih, tugas-tugas harian tepaksa ditinggalkan buat sementara waktu.

   Muhammad Azam Baihaqi

Muhammad Yazid Adik kepada Muhammad Azam terpaksa ditinggalkan di kampung bersama dengan neneknya.





Muhammad Yazid





InsyAllah esok pendaftaran masuk wad Azam  di PPUM, mudah-mudahan kali ini tidaklah memakan masa yang lama Azam di PPUM. Sebagai ayah &ibu kepada azam doa sentiasa tidak putus memohon kepada Allah agar Azam sembuh &sihat seperti anak-anak yang lain  InsyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan